•~*♥*~•° welcom to you girlie blog •~*♥*~•°

سلام به همه آقا پسرای گل و دختر خانومای گل تراول از همه بگم که من با پسرا هیچ مشکلی ندارم در ضمن خودمم bf دارم.ما همدیگه رو میپرستیمهم دخترا و هم پسرا یه سری خصوصیات خاص خودشونو دارن که با هم تکمیل میشنو هردو به وجود هم نیازمندن.این مطالب رو ارسال کردم که یکم به دخترا حال بدم و اگه باعث ناراحتی کسی شدم پوزش میطلبمامیدوارم اوقات خوشی رو در این وبلاگ سپری کنیدلطفا نظر یادتون نره و حتما در نظر سنجی شرکت کنید تا به زیباتر شدن این وبلاگ کمک کنیدفدا مدای تمام دختر و پسرای گل ایرونیشکلکْ هآے خآنومےراستی این ادرس وبلاگ من و عشقمه خوشحال میشم میزبان تک تک شما باشم و با آغوش باز منتظر نظرات مسرت بخشتون هستم همتونو دوس دارمشِـکلک هآے خآنومے

                              www.elaheyasheg.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت15:07---27 بهمن 1390
حال کی GF من میشه؟

09386085112


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, نویسنده lady aida| |


♀ali-hadis♂